zondag 6 juli 2014

This August, winter in Surinam

In Nederland heb ik nooit geschaatst. Het zou wat zijn als ik dan in Suriname zou gaan leren schaatsen! Het ziet er naar uit dat het binnenkort zal gebeuren. En waarom ik dat vertel in mijn nieuwe feSjUn-blog?

Omdat ik er vanuit ga dat we een nieuwe trend gaan krijgen. Ook al is het buiten bijna veertig graden.. op de ijsbaan zal men zich iets warmer moeten kleden. Of misschien wel tropische versies van schaatskleding.



Sluit even je ogen en zie het dan voor je. Kleurrijke sjaaltjes, handschoenen, strakke schaatspakjes.. Omdat het een tropisch land is krijg ik er een beetje een rollerdisco gevoel bij. En ik denk dat het er in augustus ook wel zo uit zal zien. I like!

Van 1 tot en met 30 augustus kan er dus geschaatst worden in de V-tunnel. Veel informatie weet ik niet. Ik zag alleen maar twee kleine vloerdelen, het bord en Omaira die schaatslessen gaf.

Als het een jaarlijks terugkerend iets is, zou het dus weleens zo kunnen zijn dat er mensen zullen zijn die speciaal kleding ervoor zullen aanschaffen, show offs die we hier zijn!!

Schaatsen... ik moet zelf nog even wennen aan het idee dat die dingen gebruikt zullen worden hier. Ik zal meedoen. Puur om het idee dat ik in Nederland heb gewoond maar in Suriname heb leren schaatsen!!!

geweldig logo





Geen opmerkingen:

Een reactie posten