vrijdag 18 juli 2014

Aandacht voor de man deel 1

SIERADEN VOOR MANNEN

Update:
De ring is af! En in mijn trotse bezit. Het was passen en meten want yours truly heeft echt worstevingertjes.
Warda heeft hoe dan ook echt puik werk afgeleverd. 
Naar creools gebruik heb ik mijn mooie nieuwe sieraad vanochtend ritueel gereinigd en geschonken aan mezelf! Yes, Sometimes you just have tot treat yourself! 
Mevrouw Wardaaaaa, dank u wel!

------------------

Een mattenklopper of een vriendschapsring heeft elke Suri(Ned)-man wel in zijn collectie.. maar wat als je meer wilt, in een andere stijl, of abstract maar wel van Surinaamse bodem?... wat dat betreft lijkt de sieradenmarkt hier een beetje stil te staan.. maar gelukkig hebben we nu Warda Marica die ook aan onze worstenvingers, armen en nek denkt!
Ze heeft een unieke stijl en werkt met verschillende materialen, van zilver tot hout, tot plastic tasjes! De sieraden zijn tijdloos en, in mijn ogen, perfect voor de moderne Surinaamse man. Op haar Facebookpagina zijn een aantal van deze ontwerpen te zien. 
Sommige foto's zijn voorzien van een code.Deze staan voor de prijs en het materiaal en geven aan dat een item nog beschikbaar is, in een beperkte oplage, waar geen code bij staat vermeld, dat is er niet meer!
Gelukkig werkt ze ook op maat. Ik heb dus besloten een ring te bestellen en op enkele kernwoorden na haar de vrije hand te geven. Ik ben benieuwd wat het gaat worden en als het zover is, zal ik dat zeker laten weten, zodat jullie een goed beeld kunnen krijgen van haar werkwijze.

Hier een voorbeeld van de codes die Warda gebruikt: Code 001 >> SRD 202/EUR 45, (agaat en zilver), Code 002 >> SRD 100/EUR 22, (glas), Code 003 >> SRD 250/EUR 55, (palulu in zilver, snoer in rubber). De rest mag je aan de lady herself vragen en feliciteer haar dan ook even want dit is alweer het tiende jaar waarin zij gehoor geeft aan haar roeping de mens mooier te maken!

2 opmerkingen:

  1. Mag ik alstublieft haar contactadres ?
    Prachtig dit !
    Vriendelijke groet,
    Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Of ik antwoord nu voor de vierde keer of het lukt weer niet, maarrrrr de ontwerpster heet Warda Marica en is te vinden op en via Facebook

    BeantwoordenVerwijderen