zondag 20 juli 2014

Rotterdamse DJ Michael Man neergestreken in Suriname

Update:
Vorige keer vertelde DJ Michael Man al dat hij met wat nieuwe dingetjes zou komen. En al vrij snel kreeg ik het bericht dat hij samen met de Soho Lounge een nieuw concept gaat lanceren: De Saturday Club!
Soho Lounge is van de Rotterdamse Pearl Ponit en zijn vrouw Jessie van Manen, en ja, afgeleid van de Rotterdamse Soho Lounge waar Pearl werkzaam was. 
En die Saturday Club is een welkome afwisseling in het loungy/clubgebeuren hier waar het draait om zien en vooral gezien worden. Wat Rotterdamse nuchterheid is dus zeer welkom binnen het Paramaribose(?) uitgaansleven en ik hoop dat de tijd daar is!
Soho Lounge is hip, laidback, laagdrempelig en ze hebben er heerlijke cocktails..een echte lounge dus!
De eerste editie van The Saturday Club is zaterdag 9 augustus aanstaande vanaf 19:00 uur, entree is gratis!
DJ Michael Man heeft meer pijlen op zijn boog..binnenkort daar meer over!





Oorspronkelijk bericht:
"Het is de bedoeling dat ik een jaartje of twee hier blijf.", vertelt de Rotterdammer die de nieuwste aanwinst is binnen de groeiende community van Neds en SuriNeds in Paramaribo. Sinds April van dit jaar is hij hier. In 2011 bezocht hij ons land voor het eerst en het was een aparte ervaring volgens hem. Gelukkig apart genoeg to make him come back and stay for a while!

Hij vertelt dat veel Nederlandse DJ's bekendheid genieten in het buitenland. "Bijvoorbeeld Miami. Daar is Afrojack heel groot. Maar daar wil ik niet heen, moeilijker om ertussen te komen. En hier ken ik mensen, heb ik vrienden, men spreekt er Nederlands." 

De DJ heeft zo een twintig jaar ervaring die hij meeneemt naar ons land, evenals zijn eclectische stijl. In Rotterdam draaide hij onder andere in de Bluetiek In, Cinema, Hollywood("voor het een kinderdisco was!") en de Ramblas. Afgelopen weekend kon ik weer genieten van zijn herkenbare sound.

"Momenteel ben ik gesprekken aan het voeren omtrent een nieuw concept, voor op de zondag." Veel meer kan er niet over worden gezegd behalve dat het te maken heeft met Torarica... 

Revive met een vleugje Rotterdam?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten