zondag 6 juli 2014

Segway.. say what?!

In Nederland keek ik regelmatig vol afgunst naar mensen die zich voortbewogen op een Segway. Wat een cool ding was dat! Onlangs zag ik zelfs twee agenten in Paramaribo maar misschien was het gezichtsbedrog. Op de United Business Fair zag ik ineens Segways, in een stand waar ik iemand kende.


Happy van de cachaca stapte ik gelijk op hem af: "Ik wil op zo een ding staan!"
En dat mocht natuurlijk! Weird was het.

Je bent geneigd om zelf te balanceren maar dat hoeft niet want dat doet de Segway vanzelf. Super!

Ze zien er wel een beetje lomp uit, het ontwerp zou wat eleganter mogen en die helmpjes ook.


Maar als je wat geld over hebt, koop er eentje. Ze zijn er vanaf 7500 USD, vrij prijzig.
Je mag er niet de straat mee op in Paramaribo, alleen de stoep.

Er is namelijk nog geen wetgeving voor maar daar word keihard aangewerkt dus waarschijnlijk zou dat binnenkort wel kunnen!
Hip, hoor!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten