zaterdag 25 oktober 2014

Souposo, lekker Surinaams op niveau

De naam had ik al vaker gehoord en dat ze waren verhuisd van lokatie ook en dat het eten er geweldig was en toen was afgelopen week eindelijk het moment aangebroken dat ik er zelf een kijkje kon nemen!


Mijn mond viel open van verbazing! Wat een leuke, trendy tent. Een hele mooie knusse tuin met bankjes, een leuk interieur. En een mooie open bar en keuken met personeel dat er heel wakker en vrolijk uitzag. Niet dat gehang wat normaal te zien is!


Het was allemaal redelijk prijzig maar wel de moeite waard. En eigenlijk had ik wel zin in tonijn. Ja, ze hadden die avond verse tonijn!!!


Anyway, ik heb me laten verrassen door Stephanie Loor. Deze jongedame ken ik nog van het TV-programma van Ramon Beuk en ik beschouw haar als een talentvolle kokkin. Die avond heeft ze laten zien ook een uiterst kundige gastvrouw te zijn.


Okay, genoeg geslijmd! Ik had de kippenlevertjes met mangochutney genomen en die waren echt heerlijk! Evenals de salade met kip en Turkse kaas. Kippenlevertjes krijgen echt een tien en de salade een acht omdat die minder avontuurlijk was. De kaart is dat verder wel, hoor! Hele mooie internationale gerechten met Surinaamse elementen! En natuurlijk de soepen met de internationale twist. Jummm!!


Anyway, ik heb naast Zanzibar een mooie leuke plek gevonden waar ik heen kan! 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten