zaterdag 8 november 2014

Handje Contantje, oldskool in newskool

Er zijn ontzettend veel broodjeszaken in Paramaribo. Van viezig tot lelijk ingericht maar allemaal met de standaard keuze aan broodjes en andere warme gerechten. 


Deze, aan de Sommelsdijcksestraat bestaat al een tijdje. Ik heb er jaren geleden ook al over geblogged omdat het er zo netjes was. Nu hebben ze verbouwd, inmiddels ook alweer een tijdje terug, en ik vind het er fantastisch uitzien! Nog beter vind ik de broodjes die ze hebben. 


Naast de standaard kip met doperwten hebben ze ook oldschool broodbeleg. 


Van die typische dingetjes die ik nog ken uit mijn jeugd zoals bakkeljauw en bokking op azijn! Erg lekker en worth a try!


Ze zijn dagelijks open van 7:30-13:30 uur. Ik vroeg de eigenaresse waarom ze niet tot later open zijn aangezien ze midden in het uitgaanscentrum zitten en je er alleen hoofdgerechten kunt krijgen in de avond. 


Ik denk dat broodjes het erg goed zouden doen en in de avond zit je erg lekker op het terras denk ik!


Ze ging er wat langer over nadenken, zei ze. Het was namelijk de reden van de verbouwing....


Ben benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten