woensdag 17 september 2014

Suriname Fashion Week 2014

De Suriname Fashion Week komt er weer aan! Van 1-5 oktober draait alles om moooooduh!!! En deze derde editie is nog internationaler dan de voorgaande dus daar verheugt yours truly zich enorm op. 
Het afgelopen jaar ben ik naar een aantal modeshows geweest. Niet naar allemaal want hey, m'n bank is me lief en ik moet er dan wel voor goede shit vanaf komen! Een keer kijken naar slechte afwerking was voldoende...

Ik moet zeggen dat ik er echt naar snak om ge-WOW-ed te worden. Mijn oogje zal dan ook een flink stuk kritischer zijn dan vorig jaar. Maar in dat jaar tijd is er wel veel gebeurt op het gebied van mode en is de scene op zich enorm gegroeid.

Collecties waar ik naar uitkijk zijn die van Christel Nirk, Don Joval, Afrotoonz en Rem-Ko. 
Een van de gezichten van de Fashion Week in een creatie van Christel Nirk. Erg mooi afgewerkt allemaal maar ook nice om te zien hoe het houtsnijwerk van de Marrons is geïntegreerd. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten