zaterdag 16 augustus 2014

Aandacht voor de man deel 3

Wil niet te vroeg juichen maar ben wel blij met het volgende:
Shana is een Surinaamse tegenhanger van de Zara. En valt dus in de categorie H&M, River Island, Jack&Jones, etc. Tot nu toe alleen voor dames maar binnenkort ook voor mannen. Wat ze hebben aan dameskleding is op internationaal niveau, betaalbaar en cool. Belangrijkste is dat er normale maten worden gehanteerd en niet de Chinese maattabel! Hopelijk doen ze dat ook voor mannen!

Nu vind ik die foto wel lomp want het is nu superwarm... Niet het juiste moment om uit te komen met een longsleeve en lange spijkerbroek....

Heb trouwens begrepen dat Galaxy ook wel leuk spul voor mannen heeft maar nadat ik bij twee mensen meemaakte dat ze iets kochten dat op dezelfde dag stuk ging, besloot ik er niet te gaan kijken. Daarnaast scheen de service ook niet helemaal in orde te zijn. Tot ik meerdere positieve dingen hoor over Galaxy zal ik dus wachten op de Shana Men Collection..... Sssssspannund!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten